حتما بر‌ایتان پیش آمده که رایانه یا لپ تاپ خود را در دسترس افراد دیگر قرار داده باشید و نگران اطلاعات شخصی خود باشید، با این ترفند حساب کاربری دیگری بسازید و آنرا محدود کنید تا نگران اطلاعات خود نباشید.

با این ترفند می‌توانید درایو‌های ویندوز خود را برروی استفاده کنندگان ببندید. 

برای این منظور از حساب کاربری اصلی یا admin وارد کنترل پنل شده و گزینه user account را انتخاب کنید، ابتدا یک حساب کاربری از نوع standard بسازید (admin نباشد) پس از ساخت user واردmy computer شده و روی در‌ایو مورد نظر یا پوشه خاصی راست کلیک کرده و گزینهproperties را انتخاب کنید، وارد تب security شده و دکمه edit را بزنید، در پنجره باز شده کلید add را بزنید، یوزر مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه ok/deny را بزنید، در گزینه‌های قسمت permissions بر روی گزینهfull control کلیک کنید. 
در آخر دکمه ok را بزنید و پیام نمایان شده را تایید کنید تا تغییرات اعمال شود. 
حال با ورود به یوزر انتخاب شده مشاهده می‌کنید با انتخاب درایو پوشه محدود شده خطای accessis admin نمایان می‌شود.